Compania noastră
Vă invităm să aflaţi mai multe despre noi:

Cine suntem

Viziune
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru orice companie ce doreşte să treacă prin procesul de transformare digitală – colaborarea cu fme e o plăcere.

Misiunea noastră
Ajutăm clienții din întreaga lume să gestioneze transformarea digitală în așa fel încât să rămână competitivi și să exploreze cu succes noi piețe.

Despre noi
Digitalizarea deschide noi modalități de optimizare a modelelor de afaceri existente și permite, de asemenea, modele de afaceri complet noi. Credem în posibilitățile de transformare digitală și îi ajutăm cu entuziasm pe clienții noștri din întreaga lume să își mențină și să își extindă competitivitatea prin consultanță în afaceri și servicii tehnologice.

Consultanții noștri optimizează modelele de afaceri ale clienților, cu ajutorul tehnologiilor existente și noi și îi sfătuiesc cu privire la schimbările culturale necesare în compania lor. Soluțiile Cloud, Business Intelligence și cele de gestionare a conținutului, combinate cu dezvoltarea de soluții software personalizate și capacitatea de a opera sistemele clienților noștri 24/7, ne ajută să adăugăm valoare procesului de transformare digitala prin care trec clienții noștri.

În ceea ce priveşte sectoarele de activitate, ne concentrăm cu precădere pe domenii precum științele vieții, producția industrială și serviciile financiare. Echipele noastre din Germania, SUA și România au experiență în gestionarea proiectelor globale și ajută la menținerea costurilor reduse, folosind locații nearshore.

De peste 15 ani, companii renumite precum Boehringer Ingelheim, BMW, CSL Behring, Dea Deutsche Erdoel, EagleBurgmann, Medtronic, Sanofi-Aventis și Volkswagen se bazează pe experiența și competența noastră. Suntem o companie cu capital privat și ne-am bucurat de o creștere neîntreruptă și un profit stabil de-a lungul anilor, ceea ce a condus la o rată confortabilă a rentabilității capitalurilor pentru acționarii noștri.

Ce apreciem

Cultura noastră organizațională se sprijină pe următoarele valori:

Integritate – Deschidere, onestitate și corectitudine
Relațiile de colaborare deschise și transparente cu clienții, partenerii de afaceri și angajații noștri constituie baza încrederii reciproce și a succesului pe termen lung.

Profesionalism – Persoane, procese și instrumente
Livrăm rezultate excelente datorită proceselor, metodelor și instrumentelor de control pe care le folosim, astfel încât să ne încântăm clienții de fiecare dată, prin fiabilitatea și calitatea serviciilor.

Munca în echipă – Muncim împreună, ne dezvoltăm împreună
Dezvoltarea spiritului de echipă este o prioritate pentru noi. Sprijinul reciproc, încrederea și transferul activ de cunoștințe reprezintă componente esențiale ale unei colaborări reușite.

Sustenabilitate – Gândim și ne dezvoltăm pe termen lung
Ne dorim să construim relații de durată cu angajații noștri, bazate pe încredere reciprocă. Astfel, ne dezvoltăm împreună.

Satisfacție – Suntem pasionați de munca noastră
Facem toate eforturile pentru a menține un mediu de lucru creativ și plăcut, în care să putem atinge cele mai bune rezultate, care ne vor face mândri si îi vor încânta, cu siguranță, si pe clienții noștri.

Flexibilitate – Facem totul posibil
Cu o structură organizatorică orizontală și o echipă motivată, reușim să facem față provocărilor. Rămânem fideli motto-ului nostru, «Se poate!» şi ne auto-depășim constant pentru a îndeplini dorinţele clienţilor noştri.

Istoricul companiei – Repere importante
1995199619971998200020012003200520062008200920102011201220132015201720182020
Înființarea companiei fme GmbH pe baza Frank Mittelstaedt EDV și Systementwicklung. Michael Engelen se alătură echipei fme.Dirk Bode se alătură echipei fmePrimul proiect DMS pentru o companie din industria autoParteneriat cu Documentum. Dirk Bode devine al treilea membru al echipei de conducere a fme.30 de angajați, deschiderea sediului din München50 de angajați, achiziția agenției internet OPENBOX și modificarea numelui în fme AG60 de angajați, accent pe soluțiile de gestionare a conținutului organizațieiPeste 70 de angajați; migration-center obține statutul „conceput pentru Documentum”. Se deschide un nou sediu la Cluj, România.Se deschide un nou sediu fme (la Frankfurt), care deservește în principal sectorul științelor vieții.fme oferă servicii de consultanță și implementare pe mai multe platforme în domeniul gestionării conținutului.Numărul total de angajați ai grupului fme depășește 100fme își extinde portofoliul cu soluții PLM (gestionarea ciclului de viață al produselor) și BI (informatică decizională) și înființează o societate în SUA: fme US, LLC. (Danbury, Connecticut)fme lansează produsul docspread ca platformă pentru aplicații mobile comercialefme primește de la TOP JOB premiul „Cel mai bun angajator al anului 2012”fme se mută în noul sediu din Wolfenbütteler Straße 33fme deschide un sediu la Düsseldorf. Numărul de angajați ai grupului depășește 170.Numărul de angajați ai grupului fme ajunge la peste 200.fme sărbătorește 20 de ani de parteneriat cu OpenText Documentum și este nominalizat ca unul dintre cei trei candidați la Premiul OpenText Partner of the Year 2018.fme își sărbătorește cea de-a 25-a aniversare.

Echipa noastră de management

Noi credem în oportunităţile de transformare digitală şi dragoste pentru a ajuta clienţii noştri în întreaga lume să menţină şi să creeze afaceri competitive.

Dirk Bode Directorul consiliului de administrație | Director executiv

După obținerea licenței în tehnologia informației aplicată în domeniul comercial de la TU Braunschweig (Universitatea Tehnică din Braunschweig) și de la Universitatea de Stat New York din Albany, Dirk Bode s-a angajat la fme GmbH pe postul de director de marketing și de vânzări în iulie 1996. După câțiva ani, a devenit membru al consiliului de administrație. După schimbarea statutului juridic al fme în 2001, Dirk a preluat funcțiile de director al consiliului de administrație și de director executiv al fme AG.

+49 531 238540 d.bode@fme.de http://www.xing.com/profile/Dirk_Bode3 https://de.linkedin.com/in/dirkbode/de
Dirk Bode Directorul consiliului de administrație | Director executiv
Daniel Pelke Membru al consiliului de administrație | Director de unitate operațională

După încheierea studiilor de informatică la München, Daniel Pelke a lucrat, printre altele, la Hewlett Packard pe postul de manager responsabil pentru dezvoltarea afacerii, iar ulterior, în 1997, s-a alăturat echipei Documentum pe postul de director pre-vânzări pentru CEEMSA. În 2008 a devenit director tehnic al grupului pentru software de la EMC și în cele din urmă a lucrat pe postul de șef al centrului de expertiză și de director tehnic. Din noiembrie 2015 până în octombrie 2017, Daniel Pelke a lucrat la fme pe postul de director de unitate operațională și promotor digital și a condus unitatea operațională pentru soluții în sectorul științelor vieții de la Frankfurt. În noiembrie 2017, a devenit membru al consiliului de administrație al fme AG.

+6190 888 180 d.pelke@fme.de https://www.xing.com/profile/Daniel_Pelke https://de.linkedin.com/in/daniel-pelke-863b632/de
Daniel Pelke Membru al consiliului de administrație | Director de unitate operațională
Klaus Beckmann Director de unitate operațională

După obținerea licenței în managementul informațiilor la TU Braunschweig (Universitatea Tehnică din Braunschweig), Klaus Beckmann a lucrat inițial la propria companie, OPENBOX, care dezvolta website-uri asociate cu baze de date. În aprilie 2001 s-a angajat la fme AG, iar în prezent lucrează ca reprezentant autorizat și director de unitate operațională în departamentul Servicii profesionale din Braunschweig, unde este responsabil pentru livrarea de proiecte de gestionare a conținutului organizației și de colaborare socială în cadrul companiei.

k.beckmann@fme.de https://www.xing.com/profile/Klaus_Beckmann3 https://de.linkedin.com/in/kbckm
Klaus Beckmann Director de unitate operațională
Anke Brandt Director financiar | Resurse umane

Anke Brandt lucrează la fme AG din noiembrie 1999, când a primit ca primă misiune în cadrul companiei să creeze departamentul financiar. Deținătoare a unei licențe în științele educației și absolventă a unei serii de programe de formare în finanțe și drept fiscal, Anke Brandt lucrează la fme pe postul de director al departamentelor financiar, personal și administrație.

+49 531 238540 a.brandt@fme.de https://www.xing.com/profile/Anke_Brandt5 https://de.linkedin.com/in/anke-brandt-23138a56
Anke Brandt Director financiar | Resurse umane
Frank D'Entrone Președinte al fme US, LLC

După absolvirea Universității de Stat New York din Delhi, SUA, în 1989, unde a obținut o licență în tehnologii electrice, Frank D’Entrone a lucrat la GEC Alstom în departamentul de producție de electricitate. În 1999, a absolvit Universitatea Northeastern din Boston, Massachusetts, și s-a angajat apoi la o companie din domeniul biotehnologiei la Boston, începând astfel să lucreze în mediul de gestionare a conținutului organizației (ECM). Ulterior, Frank a colaborat cu diverși furnizori de servicii IT, oferind consultanță în domeniul ECM clienților din sectoare precum științele vieții, producție și finanțe. În 2007, a înființat compania DT Technologies Inc., continuând să ofere consultanță ECM, iar în martie 2010 a creat un parteneriat cu fme AG.

+1 203 617 4250 f.dentrone@fme-us.com http://www.linkedin.com/pub/frank-d-entrone/1/969/a52
Frank D'Entrone Președinte al fme US, LLC
Tina Lenitzki Director de marketing

După absolvirea Universității Tehnice din Braunschweig în 1995 (master în studii britanice și americane), Tina Lenitzki a dobândit experiență profesională prin colaborarea cu producători și distribuitori din industria IT pe postul de asistent managerial și, ulterior, de specialist în marketing. În ianuarie 2000 și-a început cariera la fme și, din 2006, Tina Lenitzki conduce departamentul de marketing.

+49 531 238540 t.lenitzki@fme.de https://www.xing.com/profile/Tina_Lenitzki https://de.linkedin.com/in/tina-lenitzki-428b4a2b
Tina Lenitzki Director de marketing
Frank Mittelstaedt Director Parteneriate și dezvoltarea afacerii | Fondator

În 1989, imediat după obținerea licenței în managementul informațiilor la TU Braunschweig (Universitatea Tehnică din Braunschweig), Frank Mittelstaedt a înființat compania frank mittelstaedt EDV-Beratung & Systementwicklung. Compania a fost redenumită fme GmbH în 1995 și înregistrată cu noul statut juridic în 2001. Frank Mittelstaedt conduce departamentul Parteneriate și dezvoltarea afacerii.

+49 531 238540 f.mittelstaedt@fme.de https://www.xing.com/profile/Frank_Mittelstaedt?key=0.0 https://de.linkedin.com/in/frank-mittelstaedt-260b7133
Frank Mittelstaedt Director Parteneriate și dezvoltarea afacerii | Fondator
Cornelius Näveke Director managementul informațiilor

De când s-a angajat la fme, în 2000, Cornelius Näveke s-a axat pe optimizarea proceselor, mai întâi de pe postul de consultant în segmentul industriei auto și apoi în calitate de responsabil pentru asigurarea calității. Experiența pe care a dobândit-o în cadrul formării în inginerie logistică îi este foarte utilă pentru îndeplinirea misiunii sale actuale la fme. Din 2005, conduce de asemenea departamentul intern de IT al companiei (supervizând optimizarea constantă a acestuia) și coordonează departamentul de Formare pe care l-a creat chiar el. Acest din urmă departament include în prezent 14 persoane care se specializează în trei cariere și reprezintă baza dezvoltării viitoare a companiei noastre.

+49 531 238540 c.naeveke@fme.de https://www.xing.com/profile/Cornelius_Naeveke?sc_o=da980_e
Cornelius Näveke Director managementul informațiilor
Ioan Negrea Director fme SRL

După absolvirea Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca, Facultatea de informatică economică, în 1998, Ioan Negrea a dobândit experiență profesională la diverse companii românești și germane din domeniul IT, lucrând mai ales ca programator ERP (planificarea resurselor întreprinderii) și ulterior preluând responsabilitatea de șef de proiect, apoi de director. După derularea mai multor proiecte reușite în colaborare cu fme AG în perioada 2004-2005, s-a înființat la Cluj-Napoca, România, firma fme SRL, pe care Ioan Negrea o conduce în prezent.

+40 264 44 3533 i.negrea@fme.ro https://www.xing.com/profile/Ioan_Negrea http://ro.linkedin.com/pub/ioan-negrea/18/278/397
Ioan Negrea Director fme SRL
Markus Oponczewski Director de unitate operațională

Markus Oponczewski lucrează la fme AG din 2004. În prezent, este director de unitate operațională la filiala din München, de unde coordonează departamentul de Servicii profesionale din sudul Germaniei. După ce și-a început cariera în 1992, a lucrat pe diverse posturi la alte companii, axându-se pe domenii precum: gestionarea proceselor pe o linie de producție de autovehicule la compania Adam Opel AG, proiecte IT în industria telecomunicațiilor la IBM Global Services și coordonare de proiecte IT în domeniul sistemelor de gestionare a conținutului la Pixelpark AG.

+49 8920 35810 m.oponczewski@fme.de https://www.xing.com/profile/Markus_Oponczewski https://de.linkedin.com/in/markus-oponczewski-a2125515/de
Markus Oponczewski Director de unitate operațională
Florian Piaszyk Director produse fme

După obținerea licenței în managementul informațiilor, cu accent pe tehnologiile multimedia, la Technische Hochschule Mittelhessen, Universitatea de Științe Aplicate, Florian Piaszyk a dobândit experiență lucrând la diverși furnizori de servicii IT și companii de integrare de sisteme, unde a ocupat posturi de șef de proiect și responsabil pentru asigurarea calității. După ce s-a alăturat echipei fme AG în februarie 2005, Florian Piaszyk a coordonat înființarea departamentului de dezvoltare de produse, iar în luna mai 2011 a preluat responsabilitatea pentru coordonarea acestei activități a companiei la nivel internațional.

+49 531 238540 f.piaszyk(at)fme.de https://www.xing.com/profile/FlorianTimo_Piaszyk https://de.linkedin.com/in/fpiaszyk
Florian Piaszyk Director produse fme
Rüdiger Sievers Director de unitate operațională

După ce a absolvit o diplomă în administrarea afacerilor, specializându-se în informatică de afaceri, Rüdiger Sievers a lucrat inițial ca manager de proiect și, mai târziu, ca consultant pentru introducerea de sisteme software în sectoarele comerțului cu amănuntul și telecomunicațiilor. În 2012, s-a mutat la fme AG și, din octombrie 2020, în calitate de director al unității de afaceri, a sprijinit clienții noștri în reproiectarea și dezvoltarea consecventă a modelelor și proceselor lor de afaceri, în special în sectorul auto.

+49 531 238540 r.sievers@fme.de https://www.xing.com/profile/Ruediger_Sievers/cv https://www.linkedin.com/in/rdiger-sievers-81a306125/
Rüdiger Sievers Director de unitate operațională
Nigel Whitehead Director de operațiuni la fme US, LLC

Înainte de a se alătura echipei fme US în decembrie 2017, Nigel Whitehead a deținut o serie de posturi de conducere în alte companii, inclusiv pe acela de coordonator de soluții ECM (gestionare a conținutului organizației). A fost director general la Advanced Health Media, director la CSC Healthcare Group, precum și director al departamentului de științe ale vieții la First Consulting Group. În noul său post, acela de director de operațiuni la fme US, LLC, Nigel Whitehead aduce cei peste 30 de ani de experiență ai săi în sectorul științelor vieții.

+1 203 617 4250 n.whitehead@fme-us.com https://www.linkedin.com/in/nigel-whitehead-7b59b65/
Nigel Whitehead Director de operațiuni la fme US, LLC

Citiți cuvintele angajaților fme, care vorbesc despre ce anume consideră ei că este special la această companie și despre cum percep ei cultura organizațională.

SOLICITAȚI VERSIUNEA TIPĂRITĂ FRAGMENT DIN ALBUMUL ORGANIZAȚIONAL
Partenerii noștri

Parteneriatele pe termen lung sunt tot mai importante în segmentul IT, caracterizat de o evoluție rapidă. În parteneriat cu acești lideri de piață, dezvoltăm soluții inovatoare pentru succesul dvs.

Parteneriate strategice
AWS (Amazon Web Services)

În calitate de partener oficial de consultanță al AWS, sprijinim companiile să își dezvolte și să își exploateze propriul cloud, precum și soluții bazate pe volume mari de date.

Amazon Web Services oferă o gamă largă de produse globale bazate pe cloud, printre care: calcul, stocare, baze de date, analitică, rețele, aplicații mobile, instrumente de programare și de management, IoT, securitate și aplicații organizaționale. Aceste servicii ajută organizațiile să reacționeze mai repede, reducând costurile de IT, și să se dezvolte. AWS se bucură de încrederea celor mai mari companii și a celor mai interesante start-up-uri, preluând diverse sarcini precum: aplicații web și mobile, dezvoltare de jocuri, prelucrarea și depozitarea datelor, stocare, arhivare și multe altele.