Produsele noastre
Alegeți produsele noastre confirmate și beneficiați de procese fluidizate considerabil și de costuri reduse în condiții foarte avantajoase.

Folosiți migration-center, platforma principală de migrare, pentru a migra automat conținutul fără să vă mai faceți griji în legătură cu î...

Gestionați înregistrările vizitatorilor în mod profesionist, cu vistaya, o aplicație pentru tabletă ușor de utilizat, ultramodernă și convena...

Gestionați, întrețineți și programați Documentum Content Server cu dqMan, instrumentul de administrare pentru OpenText Documentum.

migration-center

migration-center nu este doar un produs, ci mai degrabă o platformă de migrare de conținut care realizează migrări de mare volum, înalt automatizate, fără întreruperea activității sistemului. Este un software cu funcții complete, 100% nonconformist, pe deplin documentat, ușor de implementat și dotat cu o interfață grafică intuitivă pentru utilizator.

Reduceți costurile cu 60% și durata proiectului cu 80% atunci când folosiți migration-center în comparație cu elaborarea propriilor dvs. scripturi și structuri. migration-center este disponibil pe piață din 2005 și a fost certificat de furnizori ECM de top.

Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:

De ce migration-center?

  • Lider de piață pentru migrările de conținut
  • Reduce cu 60% costurile și cu 80% durata proiectelor
  • Peste 160 de căi de migrare nonconformiste
  • Fără întreruperea activității sistemului

OBȚINEȚI GRATUIT O VERSIUNE DE ÎNCERCARE

vistaya

În fața biroului de recepție din compania dvs. se formează cozi lungi? Ați dori să aveți mai multe informații despre vizitatorii din recepția dvs.? Atunci vistaya este soluția perfectă pentru dvs.! vistaya, aplicația noastră de înregistrări pentru tabletă, reprezintă o soluție simplă, modernă și confortabilă de gestionare profesională a vizitatorilor la biroul de recepție. Vă putem pune la dispoziție atât software-ul, cât și hardware-ul necesar.

Vizitatorii dvs. se vor înregistra în aplicația fme, preinstalată pe o tabletă plasată în biroul de recepție; aplicația le va face o fotografie și va genera automat permisele de vizitator, pe care persoanele în cauză le vor primi în format imprimat. După confirmarea intrării, se generează un cod QR care va identifica în mod unic fiecare vizitator. Acest cod QR va fi reutilizat ulterior pentru confirmarea rapidă a intrărilor și ieșirilor persoanei respective.

Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză/ germană:

De ce vistaya?

  • Reduce timpul necesar și costurile prin degrevarea echipei din recepție
  • Reduce timpul de așteptare pentru vizitatorii dvs.
  • Asigură o transparență mai mare privind vizitatorii pe zile
  • Soluția inovatoare are ecouri pozitive în imaginea dvs. publică

FACEȚI CLIC AICI PENTRU MAI MULTE INFORMAȚII

dqMan

dqMan este o soluție completă de administrare prin care utilizatorii Open Text Documentum pot administra, întreține și programa Documentum Content Server.

Cu o interfață modernă, suport profesional și serviciu de mentenanță, noua versiune dqMann oferă o experiență de utilizare mai bună, simplificând munca de zi cu zi.

Mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:

De ce dqMan?

  • Îmbunătățește calitatea aplicațiilor OpenText Documentum
  • Simplifică administrarea pentru Documentum Content Server
  • Te ajută să reduci timpul de lucru și costurile

încearcă acum versiunea trial!