Clienții noștri ne recomandă
»fme ne-a fost de mare ajutor în conceperea și organizarea unui atelier de inovare, care ne-a permis să structurăm mai bine ideile și opțiunile disponibile pentru un nou model de afaceri. În cadrul atelierului am explorat idei noi și ne-am definit mai bine viziunea, obținând la final o foaie de parcurs bine conturată. fme a reușit să se achite excelent de misiunea de a răspunde la cerințele noastre în cursul atelierului. Și toate acestea fără să pierdem niciodată din vedere scopul final al activității. Atelierul s-a desfășurat pe baza unui plan detaliat, iar folosirea unor exerciții foarte utile pe flipchart și panouri cu post-it a completat totul în mod optim.«
(Christian Decker, director general al KLOECKNER DESMA Schuhmaschinen GmbH)
Vă ajutăm să implementați în mod optim tehnologiile pe care le utilizați în prezent în cadrul modelelor de afaceri existente. Scopul este acela de a așeza compania dvs. pe temelii solide în vederea digitalizării.
Doar după încheierea acestei prime etape putem trece la a doua. Într-o a doua fază, examinăm modelele dvs. de afaceri existente pentru a duce transformarea digitală a companiei la următorul nivel, colaborând în același timp cu echipa dvs. la elaborarea de strategii tehnologice și de afaceri pentru viitor.
În ambele etape, vă ajutăm să asigurați reușita măsurilor derivate, prin combinarea celor mai recente tehnici de consultanță cu managementul proiectelor și al programelor. Expertiza noastră în sectorul științelor vieții și în cel al fabricației industriale ne permite „să vorbim pe limba dvs.” și să înțelegem provocările cu care vă confruntați.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Desfășurarea unui proiect
În cadrul fiecăreia dintre etapele de proiect descrise în continuare, specialiștii din echipa dvs. vă vor fi alături și vă vor îndruma cu expertiza lor.
Idei inovatoare
Vă prezentăm ideile noastre de îmbunătățire a competitivității companiei dvs.
Consultanță și management de proiect
Vă ajutăm să identificați proiectele care pot fi optimizate cu ajutorul soluțiilor IT: aspecte referitoare la rentabilitatea investițiilor, maparea și analizarea proceselor, precum și optimizarea proceselor cu ajutorul tehnologiei informației. Vă îndrumăm proiectele de IT prin consultanță și management de proiect.
Concepție
Creăm condițiile pentru implementarea în bune condiții și la calitate ridicată a sistemelor IT: specificarea cerințelor, specificații funcționale, designul interfeței, ergonomie.
Implementare și testare
Implementăm proiectele dvs. de IT la calitate ridicată și, pentru reducerea costurilor, implicăm centrul nostru de dezvoltare delocalizat în România.
Extrapolare și managementul schimbării
Asigurăm reușita extrapolării proiectelor dvs. de IT.
Exploatare
Rulăm soluțiile dvs. IT fiabil și la costuri reduse; dacă doriți, apelăm la centrul nostru de dezvoltare delocalizat în România.
…împărtășim aceleași valori!
Gestionarea conținutului organizației (ECM) implică toate tehnologiile de care aveți nevoie pentru a colecta, gestiona, stoca, întreține și utiliza conținutul și datele dvs. De asemenea, include în special tehnologii populare precum: gestionarea intrărilor, gestionarea documentelor, colaborare, gestionarea conținutului web, fluxul de lucru, gestionarea procesului de lucru, gestionarea ieșirilor, stocare și arhivare electronică. Totuși, ECM înseamnă mult mai mult decât aceste tehnologii.
Oferim asistență independentă de platformă pentru a asigura un design reușit al proceselor, extrapolare impecabilă și utilizare eficientă. Desigur, luăm în considerare pe parcursul procesului toți factorii relevanți, precum strategia companiei, cultura organizațională, costurile și sustenabilitatea. Ne străduim în special să identificăm platforma cea mai potrivită pentru cerințele dvs. specifice, fie că aceasta înseamnă utilizarea produsului lider de piață sau o soluție cu sursă deschisă. Împreună, vom găsi soluția optimă!
Beneficiile pentru dvs.
Prin OpenText Documentum, OpenText furnizează una dintre cele mai cuprinzătoare și mai bine integrate platforme de gestionare a conținutului organizației. Puternica suită OpenText acoperă întregul ciclu de viață al informațiilor, începând cu colectarea sau crearea informațiilor și până la arhivarea și, în cele din urmă, ștergerea acestora. Pe durata vieții unui document, tehnologiile ECM ne permit să colaborăm, să gestionăm accesul, să distribuim și să controlăm informațiile în condiții de siguranță, în diverse moduri.
Mai ales atunci când avem de a face cu cantități mari de date, cu cerințe extinse de securitate și nevoia de a integra sistemele / procesele existente, clienții vor beneficia de capacitățile foarte avansate ale suitei OpenText Documentum. fme AG este partener la dezvoltarea produsului Documentum din 1998 și a acumulat o experiență extrem de bogată pe parcursul a sute de proiecte. Așteptăm cu interes să aflăm despre provocările proiectelor dvs.!
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
SharePoint poate fi utilizat în multe scopuri diferite. Domeniile de aplicabilitate sunt foarte ample și diversificate – de la accesarea rezultatelor proiectelor curente de către echipe distribuite sau accesarea instrucțiunilor relevante de lucru în cadrul activității cotidiene până la informarea rapidă a angajaților cu privire la orice aspecte specifice ale fluxului de lucru.
fme este familiarizată cu toate dedesubturile caracteristicilor SharePoint și este specializată în aplicații de colaborare, portaluri și gestiune a conținutului organizației.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Alfresco este cea mai apreciată platformă ECM cu sursă deschisă; oferă o alternativă la platformele brevetate care asigură funcționalitate completă și este foarte ușor de utilizat.
Pe lângă costurile reduse ale licenței, printre atuurile Alfresco se numără arhitectura modernă a sistemului, ușurința de utilizare și integrarea de componente cu sursă deschisă bine cunoscute și de largă utilizare. Alfresco extinde funcționalitatea ECM convențională printr-o serie de abordări, funcții și interfețe foarte interesante, derivate din aportul comunității Open Source. Există diferite versiuni ale produsului: pentru întreprinderi mici și mijlocii (small business), respectiv pentru corporații internaționale (enterprise). Organizați și optimizați procesele și activitatea companiei dvs. cu Alfresco. Alfresco poate fi integrat cu ușurință cu portalurile companiei dvs. De asemenea, produsele fme migration-center și docspread sunt ușor de portat în mediul Alfresco.
Dacă doriți să utilizați un ECM cu sursă deschisă, apelați la noi!
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Știați că nu doar vindem produsul nostru migration-center, ci îl și utilizăm zi de zi în cadrul companiei noastre? De fapt, l-am folosit de la bun început, în mii de situații diferite.
Avem peste 17 ani de experiență de proiect în domeniul migrării de aplicații, conținut și date. Experții noștri au dezvoltat în această perioadă metode și instrumente bazate pe bune practici, care minimizează costurile de proiect repetitive nu doar în beneficul companiei noastre, ci ș al dvs.
Utilizând serviciile de migrare oferite de echipa noastră, întreaga experiență de proiect pe care am acumulat-o, metodele bazate pe bune practici și contactul nostru direct cu dezvoltatorii produsului migration-center vor fi la dispoziția dvs.
Cu noi, proiectele dvs. de migrare sunt pe mâini bune.
Beneficiile pentru dvs.
…obțineți toate informațiile de care aveți nevoie unii de la ceilalți!
Cadrul de informatică decizională de la fme vă oferă valoroase vizualizări 360° ale datelor companiei dvs. Clienții noștri se bazează pe experiența consultanților fme în domeniul BI pentru a acoperi diverse nevoi ale companiei: de la integrarea datelor, planificare și soluții de analiză și raportare până la implementarea standardelor de vizualizare. Alegând compania noastră, clienții beneficiază în special de expertiza solidă pe care am acumulat-o în domeniul științelor vieții și al fabricației industriale.
Luați decizii mai bune bazându-vă pe toate datele și cifrele relevante deținute de companie.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Beneficiile pentru dvs.
…în calitate de manager responsabil cu comunicarea în cadrul organizației
…în calitate de manager de resurse umane
…colaborați cât mai bine cu colegii!
Colaborați la proiecte cu diverse persoane, echipe și grupuri online pentru a vă optimiza potențialul de comunicare. Sistemele de colaborare facilitează schimbul de cunoștințe intern și extern în companii. Există acum o serie de noi modalități prin care puteți colabora, face schimb de informații și organiza proiecte.
În jur de 70% dintre costurile de funcționare ale unei companii sunt cheltuieli de personal. Următorul pas al trecerii la digitalizare începe aici. Se îmbunătățește colaborarea între colegi, parteneri și clienți.
Colaborarea socială internă aduce o contribuție semnificativă la funcționarea unei organizații, eliberând resurse și oportunități ascunse ale companiei dvs., ceea ce duce la rezultate excelente.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Beneficiile pentru dvs.
…creați o bază ideală!
Noile modele de afaceri, care se adresează clienților digitali, se alimentează din volume foarte mari de informații. Aceste modele trebuie să prezinte un grad ridicat de scalabilitate și să poată fi adaptate ușor, în cadrul unui proces agil. Platformele software bazate pe cloud sunt cea mai bună opțiune disponibilă pentru acoperirea acestei nevoi. În combinație cu instrumentele pentru volume mari de date și/sau tehnologiile IoT, acestea constituie adesea piloni esențiali ai strategiei de transformare digitală. Platformele de acest tip pot fi implementate rapid într-un mediu cloud și sunt ușor scalabile în cazul unor reacții pozitive ale pieței. Așteptăm cu interes să aflăm despre provocările proiectelor dvs.!
Construiți un pilon esențial al transformării digitale cu ajutorul platformelor software bazate pe cloud, volume mari de date și tehnologii IoT.
Una dintre aplicațiile posibile ale transformării digitale este trecerea companiei de la statutul de simplu producător la acela de producător și furnizor de servicii. Pentru a oferi servicii care se adresează atât persoanelor, cât și grupurilor țintă, companiile trebuie să colecteze date legate de utilizatori, aplicații și produse din mediul real și apoi să supună aceste date prelucrării analitice suplimentare.
Companiile pot acoperi acum distanța dintre lumea reală și cea digitală cu ajutorul mecanismelor și principiilor IoT (internetul obiectelor) sau IIoT (internetul industrial al obiectelor, Industry 4.0). În prezent, sunt disponibile rețele standardizate de dispozitive și oportunități individuale pentru o paletă largă de utilizări – acestea deschid noi posibilități și extind domeniile de activitate ale companiilor.
Vă ajutăm să dezvoltați o soluție IoT personalizată pentru compania dvs., să obțineți rapid rezultate tangibile și să folosiți o infrastructură care rămâne manevrabilă pe termen lung. Profitați de serviciile noastre de consultanță concretă și dezvoltare IoT – folosiți-le ca punct de pornire al procesului de îmbogățire a statutului companiei dvs. cu acela de furnizor de servicii. Luați legătura cu noi!
Tendința accentuată spre utilizarea mediului cloud nu mai poate fi oprită. Acest lucru prezintă avantaje pentru companii, deoarece lucrul în cloud le permite să reducă semnificativ costurile prin utilizarea mai eficientă a resurselor, fie că folosesc o soluție de lucru în cloud bazată pe un centru de date intern (cloud privat), servere publice operate de furnizori cunoscuți precum AWS, Azure, GCP sau o combinație de cloud privat și cloud public. Lucrul în cloud le permite, de asemenea, companiilor să scaleze resursele IT în mod flexibil (elasticitate), să adapteze rapid și frecvent aplicațiile în timpul funcționării, să asigure niveluri mult mai ridicate de disponibilitate (și chiar să-și implementeze sistemele fără nicio întrerupere a funcționării) și să valorifice serviciile inovatoare pentru a oferi un sprijin optim modelelor de afaceri existente și pentru a crea unele noi.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Beneficiile pentru dvs.
…interacționați fără rezerve cu colegii!
Clienții configurabili și arhitecturile predefinite oferă în general un mijloc de dezvoltare a aplicațiilor rapid și la costuri reduse. Cu toate acestea, există multe cazuri de utilizare în care această abordare nu funcționează. Se poate întâmpla ca anumite scenarii să nu poată fi abordate de niciun software standard existent sau ca efortul de respectare a cerințelor să fie pur și simplu prea mare. În plus, în ceea ce privește performanța, designul și ușurința de utilizare, capacitățile existente nu satisfac întotdeauna nevoile utilizatorilor.
Ce puteți face dacă niciuna dintre opțiunile standard nu vi se potrivesc? În astfel de cazuri intră în scenă soluțiile dezvoltate de fme.
Cu cât sunt mai complexe procesele activității dvs., cu atât sunt mai mari beneficiile potențiale pe care le puteți obține dacă investiți în software personalizat:
Proiecte de referință
Dezvoltăm de 25 de ani soluții software personalizate în funcție de client. Iată o sinteză succintă a proiectelor curente pe care le derulăm în domeniu.
Drumul de la cazul de utilizare la aplicația funcțională
Primul pas constă în efectuarea unei analize detaliate, care să garanteze că soluția finală răspunde tuturor așteptărilor. Se organizează ateliere mixte pentru identificarea cazurilor de utilizare, derivarea cerințelor de specialitate corespunzătoare și documentarea concluziilor în specificație. Rezultatele sunt folosite ca bază pentru formularea, în strânsă colaborare cu departamentul IT și arhitecții de software, a unui concept de soluție care descrie implementarea tehnică.
Software-ul este dezvoltat în conformitate cu criterii stricte de calitate, iar procesul este securizat cu ajutorul testelor automate și manuale. Producem rezultate transparente și putem reacționa instantaneu la cerințele noi sau modificate, datorită utilizării metodei agile de dezvoltare SCRUM. De asemenea, vă putem oferi asistență la instalarea în arhitectura sistemului dvs. și putem ajuta utilizatorii să se familiarizeze cu noul software. Experții noștri vă oferă asistență inclusiv în ceea ce privește eforturile de comunicare de proiect, pentru a asigura reușita generală a acestuia.
Design și uzabilitate
Designul și uzabilitatea sunt factori esențiali care determină cât de ușor este acceptată o aplicație și cât de eficient poate fi utilizată. Dacă este nevoie, cooptăm în proces o agenție locală de design, încă din faza de concepție. Testele de acceptabilitate de către utilizatori derulate în faza de dezvoltare asigură eficacitatea conceptului.
Folosim cele mai recente tehnologii și standarde disponibile pentru limbajele, structurile și arhitecturile de programare. Luăm deciziile de design în colaborare cu arhitecții dvs. de software, pentru a ne asigura că soluția corespunde perfect nevoilor dvs. Utilizarea de cod cu sursă deschisă consacrat și a bibliotecilor comerciale accelerează procesul de dezvoltare și ne permite să elaborăm aplicații de afaceri care se ridică la cele mai înalte așteptări ale dvs.
În funcție de nevoile dvs., personalizăm:
Aplicații web
Aplicații desktop (inclusiv inserturi Office)
Aplicații mobile pentru iOS, Android și Windows
Suntem fluenți în:
Stăpânim bine procesul de dezvoltare cu ajutorul următoarelor:
Suntem familiarizați cu sistemele țintă pentru software-ul dvs.:
Răspundem la nevoile dvs. de stocare a datelor cu ajutorul următoarelor baze de date:
Vă verificăm soluțiile software:
Într-un context de presiune enormă exercitată de costuri, sistemele moderne de software contribuie la analizarea și minimizarea acestora, dar, în același timp, dezvoltarea și suportul pentru noile aplicații constituie un bloc semnificativ de costuri care dă întotdeauna bătăi de cap decidenților. Principala provocare constă în reducerea celor mai importante două componente de cost – timpul și banii – astfel încât proiectul software să poată fi implementat rapid și cu cheltuieli reduse. Soluția: minimizați costurile dvs. inițiale de proiect, scurtați timpii de derulare a proiectului și reduceți definitiv costurile operaționale – apelând la experți din echipa noastră delocalizată în România!
Vă preocupă și pe dvs. penuria de personal calificat? Din iulie 2005, filiala noastră deținută în proporție de 100%, fme SRL, un centru nearshore la Cluj-Napoca, în România, vă oferă serviciile sale experte. Membrii echipei din România sunt înalt calificați și, în plus, vorbesc germana; pe lângă faptul că ne sprijină în procesul nostru intern de dezvoltare de produse, colaborează cu noi la proiectele pe care le oferim clienților în întreaga lume. Datorită centrului nostru delocalizat, vă putem oferi o modalitate convenabilă ca preț de dezvoltare a software-ului dvs. individualizat. Modelul nostru experimentat de delocalizare asigură o calitate ridicată chiar și în cazul proiectelor complexe.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Dezvoltăm de 25 de ani soluții software personalizate în funcție de client. Aflați mai multe despre soluțiile noastre brevetate.
Beneficiile pentru dvs.
…impulsionăm evenimentele împreună!
Devine tot mai important pentru companii să fie flexibile și să reacționeze rapid la schimbările exterioare, în special în această perioadă de răspândire rapidă a digitalizării. Reușita oricărei schimbări de cultură organizațională depinde în mare măsură de angajații dvs. Succesul sau eșecul acestui tip de proiecte se datorează, în ultimă instanță, disponibilității echipei dvs. de a-și asuma schimbarea.
Echipa fme de servicii de comunicare asigură legătura dintre tehnologie și oameni. Noi suntem punctul dvs. de contact în domeniul comunicațiilor IT, consultanței și managementului schimbării resurselor umane. Datorită expertizei noastre, vă putem pune la dispoziție măsurile adecvate de comunicare – de la analiză și planificare până la implementare.
Prin îmbinarea noilor posibilități tehnice cu schimbarea culturii organizaționale, veți reuși să creați în mod sustenabil noi modele de afaceri.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză:
Beneficiile pentru dvs.
Costurile de exploatare și de întreținere a aplicațiilor ECM pot înghiți bună parte din bugetul alocat de companie domeniului IT. Mai mult, respectivele activități de asistență ocupă adesea timpul angajaților companiei și necesită intervenția unor consultanți externi – compania ar avea mult de câștigat dacă aceste resurse ar fi alocate în schimb dezvoltării unor inovații IT mult așteptate. Specialiștii care dețin calificările necesare sunt puțini și, prin urmare, serviciile lor sunt nesustenabil de costisitoare, în special pentru proiectele de instalare mai mici.
Ne puteți încredința activitatea de asistență și de întreținere a aplicațiilor dvs. ECM în cadrul unui acord privind nivelul serviciilor. Astfel, veți beneficia de servicii specializate, de calitate, precum și de o reducere a costurilor, în condiții de transparență și ușurință a planificării în orice etapă.
SLA pentru aplicații OpenText Documentum
Externalizarea activității de asistență și întreținere a aplicațiilor dvs. Documentum îmbunătățește calitatea serviciilor pe care le oferiți și vă permite să mențineți un control ferm asupra costurilor activității curente. Profitați de expertiza noastră, combinată cu serviciile delocalizate apropiat, pentru a vă reduce costurile de funcționare la un nivel sustenabil.
Acord privind nivelul serviciilor pentru sectorul științelor vieții
Departamentele IT din sectorul științelor vieții se confruntă cu provocări considerabile, de exemplu cele rezultate din fuziunile și achizițiile recente sau din complexitatea sistemelor și a aplicațiilor. Pentru a reduce acest impact, fme oferă un pachet cuprinzător de asistență pentru gestionarea conținutului și a evidențelor și pentru mediile de colaborare partajate.
Găsiți mai multe informații pe site-ul nostru în limba engleză: